Preskoči na glavno vsebino

Metod Trobec

Long time, no see :D Pozdravljeni/pozdravljene, spoštovani/spoštovane bralci/bralke mojega bloga o serijskih morilcih. Dolgo se nismo srečali, ampak sedaj resnično obljubim, da bom poskušala objavljati vsakodnevno. Včeraj sem se spomnila na Silva Pluta in tako obudila današnjo temo, ki je.... o naših serijskih morilcih. Še posebno me zanima, kdo je s tem začel, in kateri je bil zadnji. Mislite, da imamo kakšnega, ki še ni bil prijet in še ubija? Ali pa se je samo izmuznil in mogoče celo bere ta članek?

METOD TROBEC (1948-2006)

To je oseba, ki je zaslužna za to, da smo tudi v Sloveniji izkusili strah, trepetanje in čudenje pred grozovitimi dogodki. Nekatere je ta oseba tudi fascinirala na nek način, saj je zelo zanimivo dejstvo, da je Metod uradno začetnik serijskih morilcev v naši mali miroljubni državici.

Kot vsi ostali, je tudi Metod povzročal težave že pri mladih letih. Po podatkih naj bi zažgal sosedov hlev, ukradel moped, trpinčil živali. Vendar to se ne more primerjati z dogodki, ki jih je kasneje počel. Bil je redni obiskovalec modrih angelov, saj je povzročil kar nekaj kaznivih dejanj (rop, tatvine, goljufije). Zaradi tega je tudi odsedel 13 mesecev na hladnem. Kar kmalu so ga znanci začeli označevati za psihopata.

Metod je slaven postal leta 1978, takrat se je vse začelo. Na vesti je imel najmanj 5 žensk, starih od 18 do 52 let. Vse te ženske je zvabil v svoj dom, jih med posilstvom zadavil, nato polil z bencinom in zažgal v krušni peči. Dokazi njegovih grozovitih dejanj so bili vidni na dvorišču in po hiši, kjer so ležala oblačila in ostanki človeških teles žrtev.

Naš slavni Metod je naredil usodno napako, ko je poskušal oropati nemškega turista. Ta si je zapomnil registrsko številko in poklical policiste, ki so ga prijeli. Bil je obsojen na dosmrtno kazen - en in edini v zgodovini Slovenije. Kazen so mu spremenili v 20-letno, saj je dokazal, da je duševni bolnik. Nad kaznijo ni pokazal čustev, postal pa je jezen, ko je ugotovil, da bo moral plačati stroške sojenja. Na prostost bi prišel leta 2014, vendar je v zaporu zdržal le/kar 27 let (najdaljše obdobje v slovenskih zaporih).

Zadnji kraj njegovega življenja je bila njegova samska celica, v kateri je storil samomor. Obesil se je z rjuho na ventil za vodo pod stropom.

Dejstvo, da je Metod postal pomemben je tudi to, da je bil navdih za nekatere vice, pesmi, Svetlana Makarović mu je posvetila balado, nek zagrebški band pa naj bi se imenoval  po njegovi krušni peči (Trobecove krušne peči).

Vici o Metodu:

Po samomoru pride Trobec v pekel. Hudič pri peči se razveseli: 
"Končno grem lahko na dopust!! Novega kurjača smo dobili." 


Eden redkih ki je vidil pičkin dim: Metod Trobec.

Metod Trobec:
Kako spraviš 9 debelih bab v VW-hrošča ?
???
2 ucpred, 2 udzat, 5 pa u pepelnik!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Silvo Plut

V celi Sloveniji imamo na žalost/srečo samo 2 znana serijska morilca, Metoda Trobca (tema v prejšnji objavi) ter Silvo Plut. Ko pomislim na Silva Pluta se spomnim otroških let, ko sem pred televizijo čakala poročila, da sem lahko slišala zadnje novice o njem. Že takrat me je to precej zanimalo. Takrat se mi Silvo Plut ni zdel slab človek, želela sem, da ga ne bi nikoli prijeli, in da bi prišel k nam domov se skrit. Seveda bi mu jaz pomagala in skrbela, da bi imel vsega dovolj ter da ga policija ne bi našla. Nisem niti pomislila na to, da bi mi kaj hudega storil. (Če kdo pozna kakšnega serijskega morilca, omembe vrednega, naj zapiše pod komentar in bom raziskala področje!) SILVO PLUT (1968-2007) Njegova pot serijskega morilca se je začela, ko je leta 1990 umoril sošolko in sovaščanko Marjanco Matjašič. Njeno truplo je iznakazil in pobegnil. Policija ga je kmalu dobila. Silvo je umor priznal, vendar ni obžaloval svojega dejanja. Edina stvar, ki pa jo je obžaloval pa je bila

THE ATLANTA RIPPER

Serijski pozdrav vsem, ki še kar berete moj blog ter vsem, ki ste na novo tukaj. Dolgo me ni bilo na vidiku, podobno kot pri Zodiacu. Vmes se je zgodilo ogromno stvari, vendar moja strast do serijskih morilcev še naprej ostaja. Spraševala sem se, koga naj opišem po tako dolgem oddihu od pisanja. Po krajši raziskavi sem našla nekaj zelo zanimivega. Morda ste že ugotovili, da sta moja najljubša serijska morilca Zodiac in Jack The Ripper zaradi tega, ker še do sedaj nista identificirana. In po tem lahko sklepamo, da  imam danes v delu nekoga, ki jima je podoben. In to je The Atlanta Ripper. Zanj pred tem še nikoli nisem slišala, zato mi je v veliko veselje, da spoznam nekaj novega. Ker je morilec neidentificiran, ne vedo za vse njegove žrtve. V letu 1909 sta bili dve žrtvi, ki bi lahko bili pripisani njemu. To sta bili Della Reid in neidentificirana žrtev. V letu 1910 je bilo kar 7 umorov, vendar jih večino niso pripisali Atlanta Ripperju, ker so bile ustreljene. Vse se je začelo maja