Preskoči na glavno vsebino

JACK THE RIPPER + JACK THE STRIPPER

Jack Razparač je nedvomno najbolj znan in zanimiv serijski morilec. Mene osebno pritegne najbolj dejstvo, da je še kar neznan. Nič ni bolj interesantnega kot pa to, da je nekdo množično ubijal, celo pošiljal pisma policiji, a ga še vseeno niso niti prepoznali. Občudujem takšne serijske morilce, saj morajo biti izredno pametni in prebrisani, da ostanejo neprepoznani. Poleg nepoznanega imena, so nepoznani tudi motivi, ki so pripeljali do njegovih dejanj.

Ubijal in maličil je od avgusta do novembra leta 1888. Razparač je kriv za smrt 5 žensk, ki so bile prostitutke. Preden jih je ubil z nožem, jih je posilil. Po umoru pa je njihova trupla zmaličil, zato tudi takšno ime. Po raziskovanju trupel žensk, so ugotovili, da je Razparač poznal anatomijo telesa.

Žrtve so naslednje:



  • Mary Ann (Polly) Nichols, umorjena 31. avgusta, 1888.
  • Annie Chapman, umorjena 8. septembra, 1888.
  • Elizabeth Stride, umorjena 30. septembra, 1888.
  • Catharine Eddowes, umorjena 30. septembra.
  • Mary Jane (Marie Jeanette) Kelly, umorjena 9. novembra, 1888.

  • Nekdo, ki se je pretvarjal, da je Jack, je poslal pismo policiji in se podpisal z imenom Jack The Ripper. Tako je tudi serijski morilec dobil ta vzdevek.

    POTEK UMORA:

    Razparač in žrtev sta stala obrnjena drug proti drugemu. Ko je Jack dvignil žrtvino krilo, so bile žrtvine roke zaposlene in prav tako nemočne. Jack je žrtve zagrabil za vrat in ji davil, dokler niso zgubile nezavesti in umrle. V preteklosti so verjeli, da jih je napadel od zadaj, ko je bila žrtev nagnjena naprej, z dvignjenim krilom, ko jih je analno posilil. Po posilstvu je Jack spustil žrtev na tla, z glavo obrnjeno na levo stran. Ko je bila žrtev na tleh, ji je z nožem odstranil grlo. Nato jo je začel mučiti, še vedno z žrtvine desne strani. V večini primerov so bile žrtvine noge dvignjene. Običajno je odstranil tudi drobovje. V enem primeru je celo odstranil ledvico spredaj, raje kot iz strani, in vseeno ni poškodoval bližnje organe. V drugem primeru je vzel spolne organe z eno potezo.

    Policija je dobila veliko njegovih pisem, a se ne ve, ali jih je resnično napisal on.

    Njegova identiteta ostaja skrivnost, vendar je na seznamu osumljencev kar precej oseb. Ta seznam si lahko ogledate na internetu, dostopen je vsakomur.

    Jack The Ripper je navdušil ogromno množico ljudi, o njem so posneli razne dokumentarce, filme,...

    Zaradi njega smo dobili še enega serijskega morilca, Jack The Stripper. Prav tako je tudi The Stripper deloval na območju Londona, ampak šele 70 let po The Ripperju. Podobnost je še v tem, da je tudi on ubijal prostitutke, ta jih je ubil malce več (od 6 do 8). Oba Jacka sta ostala neznana in osumljencev je preveč, da bi se jim lahko posvetili.

    Članka o Jacku Razparaču sem se precej veselila, saj mi je en ljubših. Je tudi prvi serijski morilec, za katerega sem slišala. In že takrat mi je bil pri srcu. Razveselila sem se, da sem spet izvedela nekaj novega, torej to, da obstaja še Jack The Stripper. Nikoli se ne nehamo učiti.

    Ker je zdaj že skoraj navada, da objavljam tudi šale o teh serijskih morilcih, bom objavila en vic o Jacku Razparaču. Kdo pa ne mara črnega humora?
    O
    ***********************************************
    What's worse than getting raped by Jack the Ripper?
    Getting fingered by Captain Hook.
    *************************************************************








    TOP 5 HORRIFIC JACK THE RIPPER FACTS


    Komentarji

    Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

    Silvo Plut

    V celi Sloveniji imamo na žalost/srečo samo 2 znana serijska morilca, Metoda Trobca (tema v prejšnji objavi) ter Silvo Plut. Ko pomislim na Silva Pluta se spomnim otroških let, ko sem pred televizijo čakala poročila, da sem lahko slišala zadnje novice o njem. Že takrat me je to precej zanimalo. Takrat se mi Silvo Plut ni zdel slab človek, želela sem, da ga ne bi nikoli prijeli, in da bi prišel k nam domov se skrit. Seveda bi mu jaz pomagala in skrbela, da bi imel vsega dovolj ter da ga policija ne bi našla. Nisem niti pomislila na to, da bi mi kaj hudega storil. (Če kdo pozna kakšnega serijskega morilca, omembe vrednega, naj zapiše pod komentar in bom raziskala področje!) SILVO PLUT (1968-2007) Njegova pot serijskega morilca se je začela, ko je leta 1990 umoril sošolko in sovaščanko Marjanco Matjašič. Njeno truplo je iznakazil in pobegnil. Policija ga je kmalu dobila. Silvo je umor priznal, vendar ni obžaloval svojega dejanja. Edina stvar, ki pa jo je obžaloval pa je bila

    Metod Trobec

    Long time, no see :D Pozdravljeni/pozdravljene, spoštovani/spoštovane bralci/bralke mojega bloga o serijskih morilcih. Dolgo se nismo srečali, ampak sedaj resnično obljubim, da bom poskušala objavljati vsakodnevno. Včeraj sem se spomnila na Silva Pluta in tako obudila današnjo temo, ki je.... o naših serijskih morilcih. Še posebno me zanima, kdo je s tem začel, in kateri je bil zadnji. Mislite, da imamo kakšnega, ki še ni bil prijet in še ubija? Ali pa se je samo izmuznil in mogoče celo bere ta članek? METOD TROBEC (1948-2006) To je oseba, ki je zaslužna za to, da smo tudi v Sloveniji izkusili strah, trepetanje in čudenje pred grozovitimi dogodki. Nekatere je ta oseba tudi fascinirala na nek način, saj je zelo zanimivo dejstvo, da je Metod uradno začetnik serijskih morilcev v naši mali miroljubni državici. Kot vsi ostali, je tudi Metod povzročal težave že pri mladih letih. Po podatkih naj bi zažgal sosedov hlev, ukradel moped, trpinčil živali. Vendar to se ne more primerjati z do

    THE ATLANTA RIPPER

    Serijski pozdrav vsem, ki še kar berete moj blog ter vsem, ki ste na novo tukaj. Dolgo me ni bilo na vidiku, podobno kot pri Zodiacu. Vmes se je zgodilo ogromno stvari, vendar moja strast do serijskih morilcev še naprej ostaja. Spraševala sem se, koga naj opišem po tako dolgem oddihu od pisanja. Po krajši raziskavi sem našla nekaj zelo zanimivega. Morda ste že ugotovili, da sta moja najljubša serijska morilca Zodiac in Jack The Ripper zaradi tega, ker še do sedaj nista identificirana. In po tem lahko sklepamo, da  imam danes v delu nekoga, ki jima je podoben. In to je The Atlanta Ripper. Zanj pred tem še nikoli nisem slišala, zato mi je v veliko veselje, da spoznam nekaj novega. Ker je morilec neidentificiran, ne vedo za vse njegove žrtve. V letu 1909 sta bili dve žrtvi, ki bi lahko bili pripisani njemu. To sta bili Della Reid in neidentificirana žrtev. V letu 1910 je bilo kar 7 umorov, vendar jih večino niso pripisali Atlanta Ripperju, ker so bile ustreljene. Vse se je začelo maja